مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:202020-05-26اقتصادي

کرونا و دورکاری


اگر دوران تمدن بشری از آغاز دوران پارینه سنگی  تاکنون را به چهار دوره کلی یعنی عصر شکار  و گردآوری،  عصر  کشاورزی،  عصر صنعتی و عصر اطلاعات تقسیم کنیم، -   عصر اطلاعات در این میان از  ویژگی های خاص و منحصربه فردی برخوردار است که قبل از خود سابقه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام هژیرصنعت، کارشناسان معتقدند که دو عامل مهم موجب شده اند که انقلابی مستمر در روابط کار و تولید انسان ها در حال تکوین باشد.

این دو عامل عبارتند از: 1- زندگی مدرن شهری سکونت در شهرهای مدرن با ویژگی ها و الزاماتی که به دنبال دارد، زندگی بشر را که طی هزاران سال و با کمترین تغییر ادامه داشته عمیقا تغییر داده و عواملی نظیر کسب وکار، تجارت، خدمات، عبور و مرور، گذران اوقات فراغت، در اشکال بسیار مدرن و بی سابقه ای نمود پیدا کرده است.

2- ورود به عصر اطلاعات انقلاب شگرف الکترونیکی در اواسط سده بیستم میلادی و رشد روزافزون کاربرد ریزپردازنده های الکترونیکی در محصولات مختلف و همچنین کاهش بهای تمام شده آن ها از یک سو و نیاز بشر به استفاده از اطلاعات از دیگر سو، موجب تغییرات وسیع و عظیم در زندگی انسان شده است به این ترتیب که مفاهیم سنتی در اقتصاد، آموزش، کسب وکار، مدیریت، تجارت در حال تحول و دگرگونی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و دورکاری

کرونا و دورکاری