مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:152020-05-26حوادث

وقوع سه تصادف در قم با دو کشته و 9 مصدوم


سخنگوی اورژانس 115 قم از وقوع سه تصادف در قم طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر کشته و 9 نفر مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اورژانس 115 قم، مهدی فراهانی از فوت دو نفر در تصادفات امروز ظهر قم خبر داد و گفت: در تصادف بلوار غدیر روبروی بوستان علوی در ساعت 13:22 برخورد پژو 206 با عابران منجر به فوت فردی حدوداً 50 ساله و مصدومیت شدید نفر دوم (حدوداً 35 ساله) شد.

وی با بیان اینکه شواهد اولیه حکایت از آن دارد که عابران پیاده از کارگران شهرداری بوده اند، افزود: دراین حادثه راننده خودرو سواری نیز دچار آسیب شد که هر دو مصدوم پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون اورژانس قم در ادامه گفت: در حادثه دیگری امروز سه شنبه ساعت 14:02 و در اتوبان تهران به قم روبروی بهشت معصومه تصادف دو خودروی پراید متأسفانه منجر به فوت مردی حدوداً 40 ساله و مجروحیت شدید دو نفر دیگر شد که هر دو مصدوم نیز پس از دریافت اقدامات درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی همچنین اعلام کرد که از جمله حوادث ترافیکی شاخص روز گذشته واژگونی خودروی پراید در محور قم - سلفچگان بود که باعث آسیب 5 نفر شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سه تصادف در قم با دو کشته و 9 مصدوم

وقوع سه تصادف در قم با دو کشته و 9 مصدوم