مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 12:002020-05-26بين الملل

ژنرال اسراییلی: موشک های حزب الله بخش بزرگی از زیرساخت های اسراییل را فلج خواهد کرد


همزمان با بیستمین سالروز عقب نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان، یک ژنرال صهیونیست تأکید کرد که این رژیم توان دفاع از جبهه داخلی در جنگ آینده را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال اسحاق بریک از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در توصیف وضعیت امنیتی شکننده این رژیم گفت که خانه همچنان پابرجاست اما شکاف آن به بالاترین حد رسیده است .

ژنرال بریک در مقاله ای که در روزنامه صهیونیستی هاآرتص منتشر شد، با اشاره به اظهارات اخیر ژنرال افی کوخافی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص لزوم آمادگی اذهان برای جنگی سخت و کوبنده در آینده، نوشت که منظور کوخافی تهدید موشک هایی است که از نوار غزه، لبنان، سوریه، عراق و حتی ایران روانه اسراییل خواهد شد.

او افزود که 14 سال از جنگ دوم لبنان که طی آن اسراییل از شمال و جنوب زیر آتش قرار گرفته بود، گذشت و از آن زمان تا کنون سلاح ها پیشرفته شده و قواعد درگیری در منطقه تغییر کرده است و این مسئله را دشمن نیز به خوبی می داند و منتظر و سرشار از امید برای نابودی اسراییل با استفاده از 250 هزار موشک و راکت است.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، این ژنرال اسراییلی تصریح کرد که اسراییل پاسخ مناسبی برای مقابله با این 250 هزار موشک و راکت نخواهد داشت و به طور متوسط هر روز حدود سه هزار موشک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اسراییلی: موشک های حزب الله بخش بزرگی از زیرساخت های اسراییل را فلج خواهد کرد

ژنرال اسراییلی: موشک های حزب الله بخش بزرگی از زیرساخت های اسراییل را فلج خواهد کرد