مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:252020-05-26بين الملل

نزدیک به نیمی ازصهیونیستها نگران تامین هزینه های جاری زندگی هستند


آمارهای تازه از نگرانی شهروندان ساکن فلسطین اشغالی از تامین مخارج زندگی به ویژه در دوره همه گیری ویروس کرونا حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه صهیونیستی سه شنبه بعد از ظهر با استناد به داده های جدید از مشکلات اقتصادی شهروندان صهیونیست در فلسطین اشغالی به ویژه در ایام همه گیری ویروس کرونا خبر داد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از دفتر مرکزی آمار اسراییل نوشت که دستکم 14 درصد از اسراییلیها نگران از دست دادن خانه های مسکونی خود هستند.

براساس آمارهای جدید، 46.

5 درصد شهروندان صهیونیست نیز نگران عدم تامین مخارج ماهانه خود در دوره همه گیری کرونا هستند.

    افزایش مشکلات اقتصادی در فلسطین اشغالی در حالی گریبانگیر ساکنان آن شده که نخست وزیر این رژیم با اتهام فساد مالی مواجه است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فساد، خیانت در امانت و دریافت رشوه در این پرونده ها متهم است و این ها اتهاماتی است که در صورت اثبات، سال ها زندان برای او در پی خواهد داشت.

  آویخای مندلبیت دادستان کل رژیم صهیونیستی هشتم بهمن ماه سال گذشته کیفرخواست نتانیاهو را به دادگاه قدس اشغالی تقدیم کرده و او به اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شد که در زمان اشتغال به این سمت در یک محکمه قضایی به جرائمی از قبیل ارتشا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به نیمی ازصهیونیستها نگران تامین هزینه های جاری زندگی هستند

نزدیک به نیمی ازصهیونیستها نگران تامین هزینه های جاری زندگی هستند