مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:102020-05-26دانش

دانشگاه علوم پزشکی آزاد به دنبال اخذ مجوز تخصص های پزشکی


به دنبال اخذ مجوز و فعال کردن رشته های تخصصی پزشکی در دانشگاه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محسن نفر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به زحمات دکتر سیدعلی ابطحی رییس سابق این دانشگاه، گفت: بیش از 25 سال است که ارتباط کاری نزدیک با دکتر ابطحی دارم و شاهد خدمات ایشان بودم.

وی افزود: زمانی که به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدم، از ایشان درخواست کردم مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران را که در آن برهه مسئولیت سخت و دشواری بود بر عهده بگیرد که حسنات بزرگی داشت.

نفر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای 9 دانشکده فعال است، گفت: این دانشگاه جزو اولین دانشگاه های علوم پزشکی است که در تهران تشکیل شد و خوشبختانه امروز بسیاری از نوابغ و اساتید بزرگ دانشگاه های دولتی کشور فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اولین دانشگاهی است که مجوز رزیدنتی گرفت و تاکنون رزیدنت داخلی آن فعال بوده که تلاش داریم مجوز رزیدنت های دیگر این دانشگاه را اخذ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی آزاد به دنبال اخذ مجوز تخصص های پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی آزاد به دنبال اخذ مجوز تخصص های پزشکی