مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:402020-05-26سياسي

3 مطالبه رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی


رهبر معظم انقلاب ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی را از مسئولان این دانشگاه مطالبه کردند که این امر باید با همراهی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که صبح امروز در سالن شهید احدی این واحد دانشگاهی برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت یاد شهدای سلامت، گفت: کشور ما چند ماهی است از نظر امنیت سلامت درخطر بوده و انصافاً مردم در این مدت قدر جهادگران نظام سلامت را به خوبی دانستند و خدا را شاکریم که این عزیزان با غیرت، تعصب و دانشی که داشتند، به نحو احسن این بحران را مدیریت کردند.

وی با اشاره به سه مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی را از مسئولان این دانشگاه مطالبه کردند که این امر باید با همراهی و صمیمیت، محقق و برآورده شود.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به خدمات و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در حوزه آموزش پزشکی، خاطرنشان کرد: همه ما شاهد بودیم که در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور نیاز به کادر پرستاری به شدت احساس می شد، به طوری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مطالبه رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی

3 مطالبه رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی