مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:202020-05-26پزشكي

روز بدون کرونا در 9 شهرستان/ شناسایی 2 بیمار جدید در خراسان جنوبی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی دو بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع موارد مبتلا به کرونا در استان به 656 نفر رسیده است.

- کامبیز مهدی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 67 آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه دو آزمایش مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان اینکه از دو نمونه مثبت گزارش شده یک مورد در درمیان و یک مورد در بیرجند هستند، بیان داشت: با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان کرونا در بیرجند 212 نفر و در درمیان 82 نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: در شهرستان طبس 152 بیمار و در شهرستان های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، سربیشه، خوسف و نهبندان به ترتیب به 64، 45، 37، 27، 19 و هشت، چهار و شش بیمار کرونایی شناسایی شده است.

مهدی زاده با اعلام اینکه تاکنون پنج هزار و 262 آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در استان انجام شده است، تبیین کرد: از این تعداد، جواب چهار هزار و 606 نفر منفی و 656 نفر مثبت بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، تبیین کرد: از مجموع بیماران کرونایی در استان 607 بیمار از بیمارستان ها ترخیص شدند و چهار نفر در بیمارستان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون کرونا در 9 شهرستان/ شناسایی 2 بیمار جدید در خراسان جنوبی

روز بدون کرونا در 9 شهرستان/ شناسایی 2 بیمار جدید در خراسان جنوبی