مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-26حوادث

واژگونی خودروی پراید در محور ملایر- بروجرد ‏


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی خودروی پراید ‏در محور ملای - بروجرد خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با ‏سامانه 125 آتش نشانی، - ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی خودروی پراید ‏در محور ملای - بروجرد خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با ‏سامانه 125 آتش نشانی، واژگونی خودروی پراید در روستای چغاز اطلاع داده ‏شد.

‏ حسین روستایی در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امداد نجات همراه امدادگران سازمان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شد و مأموران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی وراد عمل شدند.

وی اظهار کرد: ابتدا به علت عدم ایجاد انفجار در خودروی واژگون شده سر باطری های آن را قطع کردند سپس با هماهنگی لازم با نیروهای 115 برای انتقال راننده مصدوم به بیمارستان اقدام شد.

روستایی همچنین با اشاره به بروز حریق در منزل مسکونی در یکی از شهرک های مسکونی ملایر، ادامه داد: پس از اطلاع، یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه نیروهای آتش نشان به محل اعلام شده اعزام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا نسبت به قطع کنتور برق ملک مورد نظر اقدام کردند، افزود: به علت کُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودروی پراید در محور ملایر- بروجرد ‏

واژگونی خودروی پراید در محور ملایر- بروجرد ‏