مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-26ورزشي

135 سازمان مردم نهاد جوانان در استان همدان مجوز فعالیت دارند


معاون ورزش و جوانان استان همدان از فعالیت 135 سازمان مردم نهاد جوانان در استان همدان خبر داد و گفت: طرح «هر سمن یک روستا» امسال در همدان اجرا می شود.

- همدان - معاون ورزش و جوانان استان همدان از فعالیت 135 سازمان مردم نهاد جوانان در استان همدان خبر داد و گفت: طرح هر سمن یک روستا امسال در همدان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محرم روزبه پیش از ظهر سه شبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال جوانان استان همدان عنوان کرد: طی هفته گذشته جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان برگزار و مقرر شد کارگروه اشتغال جوانان به صورت تخصصی به این موضوع ورود کند.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را بررسی پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان عنوان کرد و گفت: در سال 97 اعتبارات اشتغال زایی جوانان از محل صندوق کارآفرینی امید یک میلیارد و 800 میلیون تومان بود که به 2 میلیارد 100 میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در همین راستا نیز اشتغال پایدار خوبی در استان برای جوانان ایجاد شد.

معاون جوانان ورزش و جوانان استان همدان، افزود: در سال جاری نیز تفاهم نامه همکاری برای ارائه تسهیلات اشتغال با صندوق کارآفرینی امید منعقدشده و امیدواریم در آینده نزدیک اعتبار لازم تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

135 سازمان مردم نهاد جوانان در استان همدان مجوز فعالیت دارند

135 سازمان مردم نهاد جوانان در استان همدان مجوز فعالیت دارند