مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26سياسي

نمایش جهاد کادر درمانی در مجموعه 30 قسمتی «میانه میدان»


مجموعه 30 قسمتی «میانه میدان» با مشارکت حوزه هنری فعالیت کادر درمانی، مشارکت مردمی و همکاری های مومنانه مردم در امور زیربنایی در مواجه با بحران انتشار ویروس کرونا را به تصویر می کشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روح الله رحیمی مستندساز در خصوص ساخت مجموعه میانه میدان با موضوع کرونا گفت: تولید این مجموعه در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با مشارکت حوزه هنری و محوریت فعالیت جهادگران و پرستاران آغاز شد.

در این مستند در مواقعی هم به موضوع مشارکت گروه های مذهبی در زمینه های بهداشتی، درمانی و تهیه مایحتاج معیشتی برای بیماران و غیره پرداخته شده و تا همکاری طلاب در غسل بیماران متوفی پیش رفته است.

وی افزود: این مجموعه در قالب 30 قسمت تولید شده که 10قسمت اول با موضوع کادر درمانی، 10 قسمت دوم با موضوعات کمک های مومنانه مردم در فعالیت های تکمیلی همانند ضدعفونی کردن معابر عمومی، تهیه مایحتاج بهداشتی و غیره و در 10 قسمت پایانی به موضوعات کمک های مومنانه در کارهای زیربنایی پرداخته شده است.

تهیه کننده مستند میانه میدان خاطر نشان کرد: 20 قسمت این مجموعه مستند تولید و از شبکه مستند و تهران پخش شده است و 10 قسمت دیگر در مرحله تولید قرار داشته و ضبط آن در شهرهای تهران، قم، کرج، کاشان و اراک صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جهاد کادر درمانی در مجموعه 30 قسمتی «میانه میدان»

نمایش جهاد کادر درمانی در مجموعه 30 قسمتی «میانه میدان»