مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-26دانش

تمدید فراخوان اولویت های پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی


پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهلت فراخوان اولویت های پژوهشی سال 1399 خود را تا دهم خرداد تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهلت فراخوان اولویت های پژوهشی سال 1399 خود را تا دهم خرداد تمدید کرد.

این پژوهشکده به عنوان مرکز تخصصی تحقیقات حوزه آموزش عالی، علم و فناوری در نظر دارد با توجه به تحولات و تغییرات شتابان علم و آموزش عالی جهان و ایران و همچنین سویه های فرهنگی و اجتماعی این تحولات، برای شناسایی وضعیت موجود و تحلیل رخدادها علاوه بر توان داخلی، از ظرفیت های جامعه علمی و محققان کشور نیز بهره گیرد.

به این منظور، با اعلام 12 عنوان طرح پژوهشی در سال 1399 از استادان و محققان حوزه آموزش عالی، علم و فناوری برای مشارکت دعوت به عمل می آید.

گفتنی است در این فراخوان اولویت با پژوهشگرانی است که برای نخستین بار با پژوهشکده همکاری می کنند.

عناوین پیشنهادی فراخوان طرح های پژوهشی گروه های پژوهشی در سال 1399: گروه مطالعات فرهنگی: - شیوه های محتمل بدیل در فعالیت های فرهنگی دانشگاهی در عصر پساکرونا - ثبت و تحلیل تجربه های زیسته استادان و دانشجویان در کلاس های مجازی در دوره کرونا گروه مطالعات اجتماعی: - فعالیت های اجتماعی و صنفی تشکل های دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فراخوان اولویت های پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی

تمدید فراخوان اولویت های پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی