مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-26سياسي

مددجویان کمیته امداد از فروش سهام عدالت خودداری کنند


مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قشم گفت: ارزش سهام عدالت رو به افزایش است و از مددجویان می خواهیم از فروش سهام خود پرهیز کنند.

- غلامرضا غلامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: به مددجویان کمیته امدادی که دارای سهام عدالت هستند توصیه اکید داریم روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.

وی افزود: برای این اقدام نیازی به مراجعه مددجویان به سایت سهام عدالت وجود ندارد و پس از اتمام مهلت مقرر در هشتم خردادماه به صورت خودکار روش غیرمستقیم توسط سامانه برای آنان انتخاب می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم تصریح کرد: بنابر بررسی های انجام شده و تاکید کارشناسان اقتصادی، ارزش سهام عدالت رو به افزایش است و پیشنهاد ما له مددجویان آن است که سهام خود را نفروشند.

غلامی ادامه داد: مددجویانی که دارای مشکل مالی فوری و حاد بوده و از این رو در پی فروش سهام خود هستند می توانند برای حل آن با مراجعه به کمیته امداد از مشاوره کارشناسان بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از بررسی های مددکاری امکان حل مشکل آنان برای جلوگیری از فروش سهام عدالت از طریق اعطای وام قرض الحسنه وجود دارد.

انتهای پیام/ 88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد از فروش سهام عدالت خودداری کنند

مددجویان کمیته امداد از فروش سهام عدالت خودداری کنند