مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-26سياسي

مهلت 11 روزه بیمارستان ها برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی


طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات پایه نهم و دوازدهم در استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات پایه نهم و دوازدهم در استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به حساسیت امتحانات مقطع نهم و دوازدهم و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این دو مقطع با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران، هلال احمر برای برگزاری امتحانات و رعایت موارد بهداشتی همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: از همه ظرفیت های استان برای برگزاری آزمون پایه های نهم ودوازدهم استفاده شود.

گراوند در مورد تغییر ساعات اداری استان هم گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت ادارات استان از 10 خرداد از ساعت 7:30 تا 14:30 خواهد بود.

وی با قدردانی از تلاش های کادر درمانی استان برای مقابله با کرونا گفت: از امروز تا 17 خرداد ماه به تمام بیمارستانهای موجود در استان مهلت داده می شود تا بخش ویژه ای برای درمان بیماران حاد تنفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 11 روزه بیمارستان ها برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی

مهلت 11 روزه بیمارستان ها برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی