مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-26بين الملل

کاهش نگرانی تهرانی ها از ابتلا به کرونا/ مخالفت مردم با بازگشایی مکان های عمومی


نتایج موج پنجم نظرسنجی های شهرداری تهران درمورد واکنش مردم به کرونا منتشر شد که نتایج آن نشان می دهد با اینکه میزان نگرانی تهرانی ها از ابتلا به کرونا کاهش یافته اما همچنان مردم مخالف بازگشایی سینماها و اماکن عمومی هستند.

- "کاهش " نگرانی تهرانی ها از ابتلا به کرونا/ مخالفت مردم با بازگشایی مکان های عمومی نتایج موج پنجم نظرسنجی های شهرداری تهران درمورد واکنش مردم به کرونا منتشر شد که نتایج آن نشان می دهد با اینکه میزان نگرانی تهرانی ها از ابتلا به کرونا کاهش یافته اما همچنان مردم مخالف بازگشایی سینماها و اماکن عمومی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موج پنجم نظرسنجی کرونا توسط دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از 16 تا 20 اردیبهشت انجام شده است منتشر شد، در این نظر سنجی که حجم نمونه 1046 نفر و نظرسنجی به صورت تلفنی و در سطح شهر تهران صورت گرفته است؛ نشان می دهد که در این موج از شدت نگرانی به ابتلا کاسته شده اما اغلب مردم کماکان مخالف بازگشایی مکان های عمومی مانند سینماها هستند.

در این نظرسنجی مردم در مورد چشم­ انداز شیوع کرونا در هفته ­های آتی مشخص شد؛ اگرچه 59 درصد از مردم معتقدند کرونا در هفته­ های آتی افزایش خواهد یافت اما در مقایسه با موج چهارم یعنی در ابتدای اردیبهشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نگرانی تهرانی ها از ابتلا به کرونا/ مخالفت مردم با بازگشایی مکان های عمومی

کاهش نگرانی تهرانی ها از ابتلا به کرونا/ مخالفت مردم با بازگشایی مکان های عمومی