مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-26ورزشي

آبستراکسیون در لیگ برتر فوتبال!


فارغ از هر اتفاقی که بیفتد مجموعه بکش بکش های برگزاری یا لغو لیگ برتر نشان داد که تا چه اندازه عقلانیت به انزوا رفته و احساسات جای همه چیز را گرفته است.

- فارغ از هر اتفاقی که بیفتد مجموعه بکش بکش های برگزاری یا لغو لیگ برتر نشان داد که تا چه اندازه عقلانیت به انزوا رفته و احساسات جای همه چیز را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان محمدی در عصر ایران نوشت: تصور کنید الان تراکتور با 10 امتیاز در بالای جدول لیگ برتر ایستاده بود، شهرخودرو در رتبه دوم بود و نساجی و ماشین سازی شانس قهرمانی یا کسب سهیمه آسیایی داشتند.

تصور محال که محال نیست.

آن وقت پرسپولیس، استقلال و سپاهان بیانیه می دادند که به دلیل نگرانی بابت ویروس کرونا اگر مسابقات شروع شود انصراف می دهند و کنار می کشند.

احتمالاً بیانیه ای به این شکل توسط تراکتور، ماشین سازی، نساجی و شهرخودرو منتشر می شد: این اقدام بهانه جویی و فرار از رقابت است؛ چرا که تیم های بزرگی که همیشه از حمایت وزیر ورزش، رسانه ها و داوران برخوردار هستند چشم دیدن موفقیت ما شهرستانی ها را ندارند و به جای ادامه مسابقات که خواسته میلیون ها علاقه مند به فوتبال است، فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

اگر کرونا برای فوتبال بازی کردن خطرناک است، چطور میلیون ها ایرانی دیگر که کارمند و کارگر هستند در این شرایط دشوار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبستراکسیون در لیگ برتر فوتبال!

آبستراکسیون در لیگ برتر فوتبال!