مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:102020-05-26بين الملل

تاکید رییس جمهور تونس بر حل مسالمت آمیز بحران لیبی در گفتگو با اردوغان


رییس جمهور تونس در گفتگوی تلفنی با همتای ترک خود تاکید کرد، راه حل در لیبی باید مسالمت آمیز بوده و از طریق مذاکرات لیبیایی-لیبیایی حاصل شود.

- رییس جمهور تونس در گفتگوی تلفنی با همتای ترک خود تاکید کرد، راه حل در لیبی باید مسالمت آمیز بوده و از طریق مذاکرات لیبیایی-لیبیایی حاصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری تونس، قیس سعید، رییس جمهور این کشور در گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه ای خود به بررسی آخرین تحولات لیبی با توجه به درگیری های میدانی میان نیروهای وابسته به خلیفه حفتر (موسوم به ارتش ملی لیبی) و نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی پرداخت.

طبق این بیانیه، رییس جمهور تونس در گفتگوی تلفنی با اردوغان به بررسی وضعیت لیبی پرداخته و تاکید کرد: راه حل در لیبی تنها می توند در چارچوب قوانین بین المللی، مسالمت آمیز و راه حلی لیبیایی-لیبیایی باشد.

قیس سعید تاکید کرد: تونس از جمله کشورهایی است که در تمامی زمینه ها بیشترین آسیب را از شرایط موجود دیده است و مساله لیبی از اولویت های مورد توجه مردم تونس است چرا که تونس و لیبی یک ملت هستند.

این گفتگوی تلفنی در حالی انجام شد که جنجال ها و نگرانی ها در تونس نسبت به دخالت ترکیه در لیبی بالا گرفته و نگرانی هایی نیز از تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور تونس بر حل مسالمت آمیز بحران لیبی در گفتگو با اردوغان

تاکید رییس جمهور تونس بر حل مسالمت آمیز بحران لیبی در گفتگو با اردوغان