مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:252020-05-26پزشكي

بازگشایی ناوگان اتوبوسرانی از 10 خرداد در شیراز


رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز با تأکید بر ضمن رعایت مسائل بهداشتی در سطح جامعه و اجرای پروتکل های بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی شیراز 10 خرداد بازگشایی می شود گفت: - مسعود حسن شاهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: عملکرد مثبت و به موقع ناوگان حمل ونقل عمومی شیراز در جلوگیری شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری شد تا تمام ناوگان حمل ونقل عمومی تعطیل تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود؛ همین امر موجب شد تا  از 27 درصد شیوع این ویروس در شهر شیراز جلوگیری شود.

وی با اعلام اینکه در بازگشایی سیستم ناوگان اتوبوسرانی سعی شده تا تمامی پروتکل های بهداشتی مدنظر وزارت بهداشت رعایت شود افزود: علاوه بر این پروتکل ها با جداسازی قسمت کابین از قسمت مسافری سعی خواهیم کرد تا سلامت رانندگان نیز در بازگشایی دوباره سیستم حمل ونقل عمومی مدنظر قرار داده باشیم.

رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز تأکید کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حفظ سلامتی افراد جامعه نیز مدنظر است گندزدایی و ضدعفونی کردن ایستگاه های مبدأ و مقصد بوده که این اقدام نیز به صورت روزانه انجام خواهد شد.

حسن شاهی گفت: برای نخستین مرتبه در کشور، طرح غربالگری و تست رایگان کرونا برای 17هزار راننده تاکسی و اتوبوس درون شهری شیراز انجام که در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی ناوگان اتوبوسرانی از 10 خرداد در شیراز

بازگشایی ناوگان اتوبوسرانی از 10 خرداد در شیراز