مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 02:302020-05-25بين الملل

جو بایدن سرانجام پس از 2 ماه رویت شد


جو بایدن، نامزد بالقوه دموکرات های آمریکا در انتخابات نوامبر که بیش از دو ماه در هیچ مراسمی دیده نشده بود، عاقبت در مراسم «روز یادبود» که در نزدیکی منزلش برگزار می شد، - جو بایدن، نامزد بالقوه دموکرات های آمریکا در انتخابات نوامبر که بیش از دو ماه در هیچ مراسمی دیده نشده بود، عاقبت در مراسم روز یادبود که در نزدیکی منزلش برگزار می شد، حاضر شده و حلقه گلی به کشته شدگان ارتش کشورش تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نامزد بالقوه دموکرات های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، از زمان لغو ناگهانی گردهمایی انتخاباتی دهم مارس خود در کلیولند که به علت شیوع کرونا بود، بیشتر کمپین انتخاباتی اش را از منزلش در ویلمینگتون ایالت دلاور مدیریت کرده است.

بایدن بدون اعلام قبلی در مراسم روز دوشنبه به همراه همسرش ظاهر شد و هر دو ماسک به صورت داشتند.

بر خلاف او، دونالد ترامپ و همسرش که در مراسم های مشابهی در قبرستان آرلینگتون ایالت ویرجینیا و قلعه مک هنری در بالتیمور ایالت مریلند حضور داشتند، با وجود توصیه مقام های درمانی، از پوشیدن ماسک امتناع کردند.

جو بایدن بعد از ادای احترام به کسانی که جان خود را در نیروی ارتش ایالات متحده آمریکا از دست داده اند، گفت: هرگز جانفشانی هایی که این مردان و زنان داشتند، فراموش نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن سرانجام پس از 2 ماه رویت شد

جو بایدن سرانجام پس از 2 ماه رویت شد