مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 11:452020-05-25پزشكي

گوگل، پزشک شما نیست


بیشتر افراد تاکنون بارها علائم بیماری خود را بصورت آنلاین در گوگل نوشته و جستجو کرده اند اما باید بدانید گوگل دکتر شما نیست و در بیشتر مواقع سایت ها اطلاعات اشتباهی در اختیار افراد قرار می دهد.

- بیشتر افراد تاکنون بارها علائم بیماری خود را بصورت آنلاین در گوگل نوشته و جستجو کرده اند اما باید بدانید گوگل دکتر شما نیست و در بیشتر مواقع سایت ها اطلاعات اشتباهی در اختیار افراد قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، مطالعه جدید محققان دانشگاه ادیث کوان استرالیا با تمرکز بر صحت تشخیص آنلاین و آفلاین بیماری، نشان داده که بررسی علائم بیماری به صورت آنلاین توسط برخی سایت ها فقط در حدود یک سوم مواقع دقیق صورت می گیرد.

طی این مطالعه محققان 36 سیستم و سایت بین المللی علایم بیماری را بررسی کردند و دریافتند که آنها تنها در نشان دادن نتایج اولیه 36 درصد صحیح پاسخ می دهند و این دقت آنها پس از سه بار تلاش به 52 درصد افزایش می یابد.

میچلا هیل (Michella Hill) نویسنده اصلی این مطالعه گفت: اگرچه ممکن است استفاده از این سایت ها وسوسه انگیز باشد تا دریابید که چه عاملی باعث به وجود آمدن برخی علایم در بدن شما شده است اما باید توجه کنید آنها بیشتر اوقات در بهترین حالت غیرقابل اطمینان هستند و در بدترین حالت می توانند خطرناک باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل، پزشک شما نیست

گوگل، پزشک شما نیست