مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 11:302020-05-25بين الملل

جهاد اسلامی: مقاومت مؤثرترین طرح برای باز پس گیری حقوق غصب شده فلسطینی هاست


عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت مؤثرترین، بهترین و قدرتمندترین طرح برای بازپس گیری حق غصب شده فلسطینیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوسف الحساینه عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سالروز عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان تأکید کرد که طرح مقاومت بهترین و مؤثرترین طرح برای پس گرفتن حقوق غصب شده فلسطینیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صفا ، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این ارتباط گفت که تکیه کردن به آنچه صلح با اشغالگردان خوانده می شود، اقدامی ناموفق و زیان آور است.

یوسف الحساینه در ادامه اقدامات برخی کشورهای جهان و منطقه را که در تلاش هستند، طرح صهیونیست ها را با معامله های ذلیلانه عادی سازی روابط زنده نگه دارند، بسیار ناتوان خواند و تأکید کرد که دیر یا زود فلسطینیان حق خود را پس خواهند گرفت.

الحساینه همچنین تأ کید کرد که نیروهای مقاومت قوی ترین و مؤثرترین ضمانت در برابر تباهی و شکست امت خواهند بود و  همچنین خاطر نشان کرد که تحقق اهداف ملی امت تنها از طریق استراتژی و رویکرد آگاهانه مقاومت صورت خواهد گرفت که این مسئله خود بر ضرورت همسوسازی تلاش های خالصانه و مقاومت در منطقه به عنوان یک واجب شرعی تأ کید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: مقاومت مؤثرترین طرح برای باز پس گیری حقوق غصب شده فلسطینی هاست

جهاد اسلامی: مقاومت مؤثرترین طرح برای باز پس گیری حقوق غصب شده فلسطینی هاست