مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:552020-05-25پزشكي

تشدید فعالیت های محیطی برنامه حذف مالاریا در سیستان وبلوچستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر حساسیت سیستمی و تشدید فعالیت های محیطی برنامه حذف مالاریا تاکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر حساسیت سیستمی و تشدید فعالیت های محیطی برنامه حذف مالاریا تاکید کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید مهدی طباطباییدر در نشست کمیته حذف مالاریا شهرستان سراوان با اعلام این مطلب گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات سلامت برنامه حدف مالاریا است و در منطقه مدیترانه شرقی دستاوردهای این برنامه بی نظیر است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر حساس سازی، نظارت و کنترل محیطی جهت استمرار حفظ دستاورد های برنامه حذف مالاریا تاکید کرد و گفت: تشخیص به موقع و درمان و نظام مراقبت ها باید تقویت گردد و تمامی نیروهای در رابطه با مراقبت بیماری مالاریا و مدیریت و درمان مبارزه اطلاعات کافی و مناسب را داشته باشند.

وی با اشاره به این نکته که سراوان به علت اینکه با کشور پاکستان هم مرز است می تواند دستاورد های برنامه حذف بیماری مالاریا را تحت تاثیر قرار دهد، تصریح کرد: کشور افغانستان و پاکستان بیشترین موارد مالاریا را دارند و مرز سراوان محل تردد اتباع بیگانه و افغانی است که این جابجایی جمعیت مانند سوخت کش ها و اتباع بیگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت های محیطی برنامه حذف مالاریا در سیستان وبلوچستان

تشدید فعالیت های محیطی برنامه حذف مالاریا در سیستان وبلوچستان