مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-25پزشكي

3 شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 خبر داد و گفت: هم اکنون سه شهر خوی، - ارومیه و مهاباد در وضعیت قرمز قرار دارند.

جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهارکرد: در هفته های گذشته فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند به خوبی رعایت نشده و تعطیلات عید فطر نیز با افزایش رفت آمد و سفرها باید منتظر افزایش آمار مبتلایان به این بیماری باشیم.

وی با تاکید بر پرهیز از سفر به مناطق با وضعیت قرمز افزود: ارومیه، خوی، مهاباد، سردشت در وضعیت قرمز قرار دارند و سفر به این مناطق خطرناک است.

آقازاده تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه مهار نشده و باید مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و و در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند تا بتوانیم زنجیره ابتلاء به کرونا را بشکنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار در سوم خردادماه امسال 135 مورد جدید به کرونا ویروس در سطح استان مبتلا شده است عنوان کرد: از 526 نفر تست کووید 19 گرفته شد که در سوم خرداد 135 مورد جدید یافت شد وی آمار بهبود یافته های بیماری کرونا در استان را سه هزار و 67 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه فوتی های استان نیز به 209 نفر رسیده است آقازاده گفت: از مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی

3 شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی