مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-25سياسي

انتخاب هیأت رییسه قوی تابعی از موقعیت شناسی نمایندگان نسبت به شرایط کشور است


منتخب مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: انتخاب یک هیأت رییسه قوی تابعی از موقعیت شناسی نمایندگان نسبت به رسالت سنگینی است که در این دوره بر دوش دارند تا بتوانند شفافیت را در مجلس تقویت و زمان گران بهای خانه ملت را صرف رفع گرفتاری های مردم کنند.

- احمد جباری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هیأت رییسه قوی ضامن صلابت مجلس و حفظ جایگاه آن در شئون مختلف است و نقش تنظیم کننده روابط میان قوا را ایفا می کند.

وی با بیان این که در سال آخر فعالیت دولت دوازدهم قرار داریم و معمولا سال پایانی فعالیت دولت ها با رهاشدگی امور و ایجاد حواشی زائد همراه است و لذا نقش و جایگاه مجلس تازه نفس و هوشیار در امورات کشور پررنگ می شود، افزود: هیات رییسه مجلس به مثابه پیشانی مجلس عمل می کند و در پیگیری خواست مردم که از طرق مختلف از سوی نمایندگان مطرح می شود، می تواند به ارتقای نقش مجلس در امورات کشور کمک کند.

منتخب مردم غرب هرمزگان در خانه ملت اضافه کرد: انتخاب یک هیأت رییسه قوی تابعی از موقعیت شناسی نمایندگان نسبت به رسالت سنگینی است که در این دوره بر دوش دارند تا بتوانند شفافیت را در مجلس تقویت و زمان گران بهای خانه ملت را صرف رفع گرفتاری های مردم کنند و در تصویب هر طرح و لایحه ای منافع عمومی را در نظرگرفته و مانع از سهم خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب هیأت رییسه قوی تابعی از موقعیت شناسی نمایندگان نسبت به شرایط کشور است

انتخاب هیأت رییسه قوی تابعی از موقعیت شناسی نمایندگان نسبت به شرایط کشور است