مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-25بين الملل

چامسکی: واکنش آمریکا به بحران کرونا به طرز فجیعی پر هرج و مرج بود


نوآم چامسکی، زبان شناس و فیلسوف آمریکایی و از تحلیلگران سیاسی سرشناس هشدار داد، واشنگتن در مسیری پرآشوب قرار گرفته و هیچ برنامه فدرالی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا در دست ندارد، - نوآم چامسکی، زبان شناس و فیلسوف آمریکایی و از تحلیلگران سیاسی سرشناس هشدار داد، واشنگتن در مسیری پرآشوب قرار گرفته و هیچ برنامه فدرالی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا در دست ندارد، ضمن اینکه از بودجه مربوط به سلامت عمومی کاسته و از طرف دیگر تبعات تغییرات آب و هوایی را هم نادیده می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوآم چامسکی، نظریه پرداز آمریکایی در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه در پاسخ به اینکه وضعیت فعلی در آمریکا را با توجه به تداوم مرگ و میر هر چه بیشتر مردم در این کشور در اثر ابتلا به کرونا ویروس چگونه می بیند، گفت: در حال حاضر در آمریکا هیچ رهبری منسجمی وجود نداشته و وضعیت پر آشوب است.

چامسکی گفت: ریاست جمهوری آمریکا و کاخ سفید در دستان یک خود بزرگ پندار جامعه گریز قرار گرفته که به هیچ چیز به جز قدرت و دورنمای انتخاباتی خودش علاقه نداشته و هیچ اهمیتی به اینکه چه اتفاقی برای کشور و جهان دارد می افتد، نمی دهد.

او ادامه داد: خود رییس جمهوری آمریکا گفته است که این وضعیت هیچ ربطی به او ندارد و تاکید داشته دولت فدرال هیچ کاری نمی تواند انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چامسکی: واکنش آمریکا به بحران کرونا به طرز فجیعی پر هرج و مرج بود

چامسکی: واکنش آمریکا به بحران کرونا به طرز فجیعی پر هرج و مرج بود