مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-25سياسي

کمک 4 میلیارد تومانی به نیازمندان دامغان


امام جمعه دامغان از کمک چهار میلیارد تومانی خیران و دستگاه های اجرایی به نیازمندان دامغان در رزمایش «کمک مؤمنانه» خبر داد.

- حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این شهرستان اظهار کرد: به محض توصیه مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان، قرارگاه رزمایش در شهرستان تشکیل شد که در آن رییس شورای شهر، فرماندار، مسؤول کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسؤول بهزیستی، مؤسسات و گروه های مردمی حضور داشتند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه بعد از بیانات مقام معظم رهبری در شهرستان وحدت و اتحاد خوبی برای کمک رسانی به نیازمندان شکل گرفت، افزود: در نیمه شعبان و شب های قدر با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برنامه هایی را برای مردم برگزار کردیم.

وی از برقراری شماره حساب واحدی برای دریافت کمک های مردمی خبر داد و اضافه کرد: 120 میلیون تومان کمک مردمی به این حساب واریز شد که از طریق آن، 253 دستگاه و تجهیزات تخلیه عفونت ریه برای بیمارستان ولایت شهرستان تهیه شد.

حسینیان با بیان اینکه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی 16 دستگاه چرخ خیاطی تهیه و به صورت رایگان در اختیار مردم و گروه های جهادی برای تولید ماسک قرار گرفت، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی به نیازمندان دامغان

کمک 4 میلیارد تومانی به نیازمندان دامغان