مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 17:302020-05-24پزشكي

شناسایی 63 بیمار جدید مشکوک به کرونا در مازندران/ تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی 63 بیمار مشکوک به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: شاهد ورود مسافران زیادی به استان هستیم و امیدواریم فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعباس موسوی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 63 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 74 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 262 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان باید پروتکل های بهداشتی و فاصله ایمن با افراد را رعایت کرده و از سفر درون شهری غیرضروری و برون شهری، حضور در اجتماعات و همچنین حضور در طبیعت و اماکن شلوغ تفریحی ساحلی و جنگلی و پارک ها پرهیز شود، تاکید کرد: توصیه ما بر پرهیز از ورود مسافران به مازندران و لزوم رعایت نکات بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 63 بیمار جدید مشکوک به کرونا در مازندران/ تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی

شناسایی 63 بیمار جدید مشکوک به کرونا در مازندران/ تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی