مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 16:552020-05-24اقتصادي

رشد 32 درصدی میزان بارش ها در کشور/افزایش 150 درصدی بارش ها در برخی استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احد وظیفه با بیان این که بارش ها در جنوب، نیمه شرقی و مناطق مرکزی، بسیار مطلوب بوده است، اظهار کرد: میزان بارش در مناطق مرکزی کشور 30 تا 50 درصد بیش از میانگین بلندمدت بوده است.

- مقام مسئول وزارت راه از رشد 32 درصدی میزان بارش های کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون خبر داد و گفت: گیلان با 809 میلیمتر پر بارش ترین استان کشور بوده است.

24 اردیبهشت به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احد وظیفه با بیان این که بارش ها در جنوب، نیمه شرقی و مناطق مرکزی، بسیار مطلوب بوده است، اظهار کرد: میزان بارش در مناطق مرکزی کشور 30 تا 50 درصد بیش از میانگین بلندمدت بوده است.

در برخی استان ها نظیر هرمزگان بارش ها نسبت به میانگین بلندمدت تا 150 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: بارندگی های سال گذشته در نوار غربی فراتر از نرمال بود درحالی که امسال بارش در مناطقی از زاگرس از جمله چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد کمتر از نرمال بوده و بارش ها در مناطق جنوبی و مرکزی بیش از میانگین بلندمدت ثبت شده است.

وی افزود: استان های گیلان، مازندران و لرستان به ترتیب با 809، 661 و 582 میلی متر، بیشترین بارندگی را داشته اند، اما برای سنجش عملکرد بارشی باید وضعیت هر استان را با توجه به اقلیم خاص خود و نسبت به میانگین بلندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 32 درصدی میزان بارش ها در کشور/افزایش 150 درصدی بارش ها در برخی استان ها

رشد 32 درصدی میزان بارش ها در کشور/افزایش 150 درصدی بارش ها در برخی استان ها