مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 11:152020-05-24سياسي

سهل انگاری مقابل کرونا روزهای سختی را رقم خواهد زد


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اعلام آزمایشگاه تشخیص کووید 19 در استان بوشهر 41 مبتلای جدید به لیست کل مبتلایان در استان بوشهر اضافه شد.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با اعلام آزمایشگاه تشخیص کووید 19 در استان بوشهر 41 مبتلای جدید به لیست کل مبتلایان در استان بوشهر اضافه شد.

  دکتر سعید کشمیری در این باره گفت: با اضافه شدن افراد جدید به لیست مبتلایان به ویروس کرونا تا روز یکشنبه 4 خردادماه از مجموع افراد مبتلا به کرونا در استان بوشهر 342 مورد به طور قطعی از این ویروس رهایی یافته اند و در حال حاضر 371 نفر نیز در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی با اشاره به بستری 13 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بوشهر گفت: از مجموع موارد بستری در بیمارستان های استان، 11 نفر باحال عمومی خوب و دو نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

این مسئول با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، عنوان کرد: متأسفانه عده ای از مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سهل انگاری می کنند که این موضوع روزهای سختی را برای ما رقم خواهد زد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز تشکر از اصناف و بازاریان استان در همراهی دوباره با مدافعان سلامت استان افزود: اقدام دوباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری مقابل کرونا روزهای سختی را رقم خواهد زد

سهل انگاری مقابل کرونا روزهای سختی را رقم خواهد زد