مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-24پزشكي

افزایش 50 نفری تعداد مبتلایان کرونادر خراسان شمالی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مردم در این تعطیلات از رفتن به سفر خودداری کنند زیرا این اقدام باعث خواهد شد تعداد مبتلایان استان رشد بیشتری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سیداحمد هاشمی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: مردم در این تعطیلات به هیچ عنوان سفر نروند زیرا این اقدام باعث خواهد شد تعداد مبتلایان در استان رشد بیشتری پیدا کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم استان همچنان باید از تجمعات و ترددهای غیرضروری خودداری کنند خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید تصور کرد شرایط عادی است لذا اگر تا هفته آتی وضعیت به همین شکل ادامه یابد محدودیت های شدیدتری در استان اعمال خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه در خانه ماندن بهترین راه کار مبارزه با کرونا است گفت: افزایش تعداد نمونه گیری های سرپایی در چند روز اخیر، بی تفاوتی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از دلایل افزایش آمار مبتلایان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر چهارم خرداد، 1954 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شامل 889 نفر بستری و 1065 نفر سرپایی می باشند و تعداد آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 نفری تعداد مبتلایان کرونادر خراسان شمالی

افزایش 50 نفری تعداد مبتلایان کرونادر خراسان شمالی