مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-24اقتصادي

آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده خوی و سلماس


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود تا چند روز آینده، نخستین واحدهای نوسازی شده مناطق زلزله زده شهر قطور به اتمام برسد.

- محمود بدلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده شهر قطور، اظهار داشت: در زلزله اسفند ماه شهر قطور، 6 هزار و 130 واحد آسیب دیدند که این تعداد 4 هزار و 500 واحد احداثی مسکونی بودند که بخش عمده خسارت به واحدهای مسکونی روستایی وارد شده بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از کل واحدهای خسارت دیده، 80 واحد تجاری تخریبی و 150 واحد تعمیری تجاری و 3 هزار و 750 واحد خسارت دیده دامی در خوی و سلماس داشتیم که کار آواربرداری این واحدها در دست انجام است و برای این منظور برای واحدهای دامی 15 میلیون تومان تسهیلات و 5 میلیون تومان وام بلاعوض واگذار می شود.

بدی اظهار داشت: تا کنون بیش از 2 هزار و 300 واحد آواربرداری شده است و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد ولی در ابتدای کار با توجه به کم عرض بودن معابر، در تردد ماشین آلات سنگین با مشکل مواجه بودیم و از سوی دیگر بسیاری از خانوارهای آسیب دیده محل زندگی خود را ترک کرده و در منازل بستگان سکونت داشتند  و یا به شهر خوی نقل مکان کرده بودند و ضروری بود برای آواربرداری، رضایت کتبی از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده خوی و سلماس

آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده خوی و سلماس