مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 08:252020-05-24سياسي

ماه رمضان ماهی نمونه برای یازده ماه دیگر/همانند ماه رمضان از گناه دوری کنیم


امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز عید فطر گفت: ماه رمضان ماهی نمونه برای یازده ماه دیگر است و ما باید خود را برای 11 ماه دیگر در این ماه بیمه کنیم.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از بهاباد ، نماز عید سعید فطر صبح امروز یک شنبه  با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان  و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری  بهاباد در بقعه ملا عبدالله بهابادی بهاباد اقامه شد و مردم مؤمن به شکرانه یک ماه روزه داری و بندگی خداوند متعال نماز عید فطر را باشکوه فراوان برگزار و از خداوند کریم، بهترین ها را مسألت کردند.

اکیپ های جمع آوری  کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد جهت دریافت فطریه نیز بالباس ها و کارت شناسایی مشخص در محل اقامه نماز آماده جمع آوری فطریه نمازگزاران بودند.

امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر عید بندگی و عبادت به مردم مؤمن وانقلابی بهاباد با اشاره به اینکه ما همواره بایستی شکر گذار نعمت های خداوند باشیم، اضافه کرد: شکر گذاری به این معنا است که انسان در طول سال عبادت و بندگی خدا کند.

خطیب نماز عید سعید فطر در ادامه گفت: امروز عید مسلمانان است، همه مسلمانان در منظر پروردگار این عید را جشن می گیرند چراکه احکام الهی را اجرا کرده و یک ماه بندگی خداوند را کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان ماهی نمونه برای یازده ماه دیگر/همانند ماه رمضان از گناه دوری کنیم

ماه رمضان ماهی نمونه برای یازده ماه دیگر/همانند ماه رمضان از گناه دوری کنیم