مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-24سياسي

خود را پاسخگوی مردم می دانم/ وظیفه ام حل مشکلات مردمی است


منتخب شهرستان های شهرکرد، بن و سامان گفت: عهد بسته ام تنها به قانون و مردم پاسخ گو باشم و بر این باورم وظیفه اصلی حقیر باید بر این اصل متمرکز شود که پیگیر حل مشکلات و مطالبات مردم باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد  عصر روز گذشته جلسه اصحاب رسانه با نماینده منتخب شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

احمد راستینه در ابتدای این جلسه گفت: رسانه ها و مطبوعات چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و مجلس یازدهم با توجه به شرایط سخت کشور در صورتی می تواند موفق باشد که این چشم بینا و زبان گویا در کنار مجلس بتواند واقعیت ها را هم به نمایندگان منتقل کرده  و هم در اختیار مردم قرار دهد.

منتخب شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من با اشتیاق از این موضوع استقبال می کنم که ارتباط با رسانه ها و مطبوعات به صورت مستمر برنامه ریزی شود و هرچند وقت یکبار به صورت فصلی یا چند ماه یک بار در خدمت این قشر تاثیرگذار در جامعه باشم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام انتخابات اخیر نشانگر اشتیاق مردم به یک تغییر اساسی بود و درصد مشارکت مردم نشان داد که همه ما یک بار دیگر باید همه تلاش خود را معطوف به ارتقای سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را پاسخگوی مردم می دانم/ وظیفه ام حل مشکلات مردمی است

خود را پاسخگوی مردم می دانم/ وظیفه ام حل مشکلات مردمی است