مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 18:352020-05-23سياسي

وقتی هوش مصنوعی به جنگ فقر می رود!


پژوهشگران دانشگاه استنفورد ، ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند نواحی فقیرنشین آفریقا را شناسایی کند.

- پژوهشگران "دانشگاه استنفورد"، ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند نواحی فقیرنشین آفریقا را شناسایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه استنفورد، شاید یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بتواند به ردیابی فقر در روستاهای آفریقا کمک کند.

برای جنگیدن با فقر مانند هر جنگ دیگری، باید مکان هایی شناسایی شوند که فقر مانند دشمن بر آنها سلطه یافته است.

پژوهشگران دانشگاه استنفورد (Stanford University)، ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند به ردیابی نواحی فقیرنشین آفریقا بپردازد.

این ابزار قوی، تصاویر ماهواره ای را با هوش مصنوعی ادغام می کند تا سطح فقر و تغییرات پیش آمده را در روستاهای آفریقا تخمین بزند.

این ابزار می تواند با ارزیابی داده های گذشته و داده های کنونی، اطلاعات سودمندی را در اختیار سازمان ها و مراکز دولتی بگذارد تا برای مبارزه با فقر برنامه ریزی کنند.

مارشال بورک (Marshall Burke)، از پژوهشگران این پروژه گفت: انگیزه مهم ما از این پژوهش، ابداع ابزار و فناوری هایی است که می توانند در برطرف کردن مشکلات اقتصادی به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی هوش مصنوعی به جنگ فقر می رود!

وقتی هوش مصنوعی به جنگ فقر می رود!