مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 16:202020-05-23سياسي

آزادسازی خرمشهر شاه کلید پیروزی در جنگ تحمیلی بود


معاون آموزش وپژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آزادسازی خرمشهر شاه کلید پیروزی در جنگ تحمیلی بود و بنا به فرموده امام راحل حقیقتا خرمشهر را خدا آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد آزادی خرمشهر را به عنوان شاه کلیدی در پیروزی دفاع مقدس عنوان کرده و گفت: امسال راهپیمایی روز قدس به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نشد اما اقدامات خوبی در زمینه حمایت از قدس شریف و آرمان های مقاومت انجام شد که از زمره آن می توان به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

وی به خیانت های بنی صدر در دوران دفاع مقدس اشاره کرده و افزود: بعد از عزل بنی صدر عملیات بزرگ و موفقی داشتیم که از آن جمله می توان به عملیات ثامن الائمه، شکست حصر آبادان، عملیات فتح المبین و عملیات بیت المقدس (در چهار مرحله) اشاره کرد که در سوم خرداد سال 61 طی این عملیات توانستیم خرمشهر را از دست دشمنان آزاد کنیم.

تصریح کرد: اثبات قطعی پیروزی حق بر باطل با 19 هزار اسیر و 16 هزار کشته و آزاد سازی بیش از 5 هزار کیلومتر از مساحت ایران از دستاوردهای مهم فتح الفتوح و آزادسازی خرمشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر شاه کلید پیروزی در جنگ تحمیلی بود

آزادسازی خرمشهر شاه کلید پیروزی در جنگ تحمیلی بود