مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 13:402020-05-23بين الملل

نماینده پارلمان: سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود


یک نماینده پارلمان عراق هشدار داد در صورتی که تدابیر محدود کننده به دلیل شیوع ویروس کرونا تشدید نشود سیستم بهداشت و درمان این کشور طی 10 روز آینده با فروپاشی مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عراق، پارلمان این کشور روز پنجشنبه هشدار داد که سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است طی 10 روز آینده با فروپاشی مواجه شود.

جواد الموسوی سخنگوی ستاد بحران پارلمان عراق که با هدف مقابله با شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور تشکیل شده، در بیانیه ای گفت: در صورتی که ما اقدامات شدیدتری علیه ویروس کرونا اتخاذ نکنیم سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود.

قرنطینه منطقه ای یک دروغ بوده و در عمل هیچ دستاوردی نداشته است.

الموسوی از تمامی عراقی ها خواست تا به اقدامات محافظتی در سایه افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور پایبند بوده و خواستار آن شد پیش از آنکه بسیار دیر شود مردم به طور کامل به اقدامات محافظتی پایبند باشند.

دولت عراق اعلام کرد که شهروندان این کشور از اقدامات حفاظتی پیروی نکرده و به همین دلیل تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان: سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود

نماینده پارلمان: سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود