مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 13:002020-05-23سياسي

جزییات سومین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی


سومین جلسه رسیدگی به پرونده 18 جلدی تخلفات ارزهای دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین جلسه رسیدگی به پرونده 18 جلدی تخلفات ارزهای دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام ضمن قرائت و تفهیم مفاد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری، از وکیل متهم کحال زاده خواست در جایگاه قرار گیرد تا دفاعیات خود را از موکل خود بیان کند.

وکیل متهم کحال زاده گفت: اسناد کاملی وجود دارد که نشان می دهد موکل بنده تعهدات ارزی خود را در قالب شرکت بازرگانی کحال زاده تماماً انجام داده است.

وی افزود: همچنین موکل بنده در سال 93 تا 96 مقادیر قابل توجهی کالای اساسی از طریق ارزهای دریافتی از سیستم بانکی، وارد کشور می کند که در این برهه نیز تعهدات ارزی خود را انجام داده است.

وی گفت: در حالی که موکل بنده تحقیقات را صادقانه پاسخگو بود؛ اما رفع تعهداتی که به اجرا درآمده بود و بانک ها آن را به هر دلیلی اعمال نکردند مشکلاتی را برای موکل بنده ایجاد کرد که در تحقیقات به آن اشاره نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سومین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی

جزییات سومین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی