مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:452020-05-23سياسي

کنگره ملی نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت برگزار شد


سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت پس از قرائت پیام رییس جمهور به این کنگره، با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: امام خمینی (ره) در توصیف این حماسه فرمودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش هاست.

یعنی این اتفاق تنها باز پس گیری زمین های کشورمان نبود، بلکه مجموعه ای از ارزش هاست و این ارزش ها به خاک و کشور معنا می دهند.

وی ادامه داد: این ارزش ها امروز نیز باید حفظ شوند و پیروزی ملت حفظ ارزش هایی است که برای آن ها خون بیش از 220 هزار شهید بر زمینه ریخته شده است.

حجت الاسلام کاویانی راد در پایان تصریح کرد: جنگ و اشغال پایان یافت، بیماری کرونا نیز پایان می پذیرد اما چیزی که می ماند غیرت و فداکاری های ایثارگران عرصه سلامت است که برگ زرین دیگری در تاریخ ما ثبت کردند و این ایثارگری ها به برکت اصحاب رسانه ماندگار می شود.

سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم حماسه سوم خرداد را اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت برگزار شد

کنگره ملی نکوداشت فاتحان خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت برگزار شد