مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 12:402020-05-23سياسي

روحانی از تلاش ها و خدمات علی لاریجانی تقدیر کرد


رییس جمهور از تلاش ها، خدمات ارزنده و حضور موثر علی لاریجانی به عنوان رییس سه دوره مجلس شورای اسلامی و همراهی ها و همدلی ها با دولت تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، با تقدیم لوح تقدیر و یک جلد قرآن نفیس به لاریجانی، از سال ها تلاش و خدمتگزاری وی در سنگرهای گوناگون نظام جمهوری اسلامی بویژه ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

متن لوح تقدیر رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر علی لاریجانی توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگرهای خطیر و مهمی چون سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی برای آن برادر فرهیخته و پرتلاش، افتخاری بزرگ و برای همه خادمان نظام و ملت، الهام بخش است.

اینجانب با تجلیل از سال ها تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه جنابعالی به انقلاب و نظام اسلامی از همراهی ها و همدلی ها با دولت تدبیر و امید صمیمانه سپاسگزارم.

بی شک خاطرات همکاری و احساس مشترکمان طی سالیان متمادی و بخصوص در مقاطع حساس و سرنوشت ساز ماندگار خواهد ماند.

امید دارم حضور مؤثر و همت والای شما توأم با تجربیات گران بها، در دیگر سنگرهای خدمتگزاری نیز برای کشور و نظام، منشأ خیر و برکات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی از تلاش ها و خدمات علی لاریجانی تقدیر کرد

روحانی از تلاش ها و خدمات علی لاریجانی تقدیر کرد