مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:152020-05-23سياسي

سفیر حسن نیت بحران قرن جهان به جوان ایرانی تعلق گرفت


مهدی کریمی تفرشی، جوان کارآفرین برتر جهان اسلام از میان نمایندگان کشورهای مختلف جهان موفق به کسب عنوان، سفیر حسن نیت بحران قرن جهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی کریمی تفرشی، جوان کارآفرین برتر جهان اسلام از میان نمایندگان کشورهای مختلف جهان موفق به کسب عنوان، سفیر حسن نیت بحران قرن جهان شد، عنوانی که افتخار بی نظیر برای کشورمان محسوب می شود.

در شرایطی که آمریکا و هم پیمانانش جنگ اقتصادی عظیمی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و تمام قوای خود را برای تحت فشار قرار دادن و انزوای سیاسی کشورمان کار گرفته اند، اما درخشش جوانان ایرانی همچنان ادامه دارد.

هیأت داوران 5 گانه پروژه سفیر حسن نیت بحران قرن جهان، مرکب از سازمان ملل متحد، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی اکو، نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و نیز کمپین ایران همدل، دکتر مهدی کریمی تفرشی را از میان کاندیدهای دیگر این سمت، انتخاب و معرفی کرده است.

گفتنی است بیستم خردادماه، با پوشش رسانه ای گسترده، در مراسمی با حضور مقامات سازمان های بین المللی و نیز میهمانانی از ستاد ملی مقابله با کرونا، پاسداشت جاودان ایشان در شبکه بین المللی موزه های صلح، دارای مقام مشورتی شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، نصب و تاسیس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر حسن نیت بحران قرن جهان به جوان ایرانی تعلق گرفت

سفیر حسن نیت بحران قرن جهان به جوان ایرانی تعلق گرفت