مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-23سياسي

بروجردی: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت و مبارزه است


پس از پیروزی حزب الله در سال 2000 موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد و شکست صهیونیست ها در جنگ های پس از سال 2000 نشان می دهد که تنها راه مقابله با این رژیم مقاومت و مبارزه است.

- علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در طول 4 دهه گذشته و یک دهه قبل از انقلاب اسلامی که در فرمایشات امام راحل مشاهده می شود، بر بازگشت فلسطینیان به وطن خود و تشکیل کشور مستقل تأکید داشته و بر این موضع خود همچنان پایبند است.

وی افزود: در دیگر موارد ما کشورهایی را دیدیم که با وجود جنگ هایی که در برابر رژیم صهیونیستی داشتند آخر کار پای میز مذاکره با این رژیم نامشروع نشستند و عملا این مذاکرات نتیجه ای به جز تحمیل قراردادهای ننگین برای آنها در پی نداشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: یاسر عرفات که در چندین جنگ در مقابل رژیم صهیونیستی جنگیده بود وقتی پای میز مذاکره با صهیونیستی نشست، چیزی جز قرارداد اسلو و چند قرارداد ننگین دیگر برای او در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت و مبارزه است

بروجردی: تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت و مبارزه است