مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-23اقتصادي

تجدیدقوای طلا برای شکستن قیمت بالاتر


در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، اکثریت هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند که طلا در هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.

- در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، اکثریت هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی کردند که طلا در هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معامله گران و تحلیلگرانی که در نظرسنجی وال استریت کیتکونیوز شرکت کردند، به روند تسهیل سیاست پولی که با هدف تعدیل تبعات سنگین شیوع پاندمی ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی ادامه دارد و همچنین افزایش تنشها میان آمریکا و چین از جمله دلایل خوش بینی خود به افزایش قیمت طلا اشاره کردند.

دولت ترامپ پیش از این چین را به دلیل عملکردش در شیوع پاندمی ویروس کرونا هدف قرار داده بود.

اکنون خبر پیشنهاد پکن برای وضع قوانین امنیت ملی مربوط به هنگ کنگ که به معنای آغاز فعالیت آژانسهای اطلاعاتی سرزمین اصلی چین در این منطقه است، واکنش آمریکا را به دنبال داشته است.

فیلیپ فلاین، تحلیلگر ارشد بازار در گروه پرایس فیوچرز در این باره گفت: علاوه بر نرخهای بهره اندک و تدابیر محرک مالی پشتیبانی کننده از اقتصاد، تنشهای فزاینده میان آمریکا و چین ممکن است طلا را در مسیر شکستن قیمتهای بالاتر نگه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدیدقوای طلا برای شکستن قیمت بالاتر

تجدیدقوای طلا برای شکستن قیمت بالاتر