مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:062020-05-23ورزشي

73 طرح ورزشی روستایی در استان همدان بازنگری شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بازنگری 73 طرح ورزشی روستایی در استان همدان خبر داد.

- محسن جهانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر از بازنگری زیرساخت های ورزشی و سرانه فضای ورزشی استان همدان طی سال گذشته خبر داد.

وی گفت: در ابتدای سال 98 با اجرای طرح فجر 25 و ایجاد 73 زمین ورزشی در روستاهای استان همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در زمره استان های برخوردار قرار گرفت و از اعتبارات متوازن محروم ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: پس از بازنگری زیرساخت های ایجادشده با حضور کارشناسان وزارت ورزش و جوانان 73 زمین ورزشی به یک سوم کاهش یافت و در سال جاری استان همدان به صورت واقعی در لیست استان های کم برخوردار قرار گرفت تا اعتبارات متوازن نیز شامل استان شود.

جهانشیر با بیان اینکه برای ادامه مسیر نیازمند اصلاح روش های گذشته هستیم تا سرمایه ملی اتلاف نشود از کمک مالی به هیئت های ورزشی استان همدان خبر داد و گفت: سال گذشته به اندازه بضاعت و توان مالی به هیئت های ورزشی استان همدان اعتبار تزریق شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان همدان برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی کشوری گفت: در حال حاضر مجموعه ورزشی علیمرادیان شهرستان نهاوند و شهر مریانج از توابع شهرستان همدان پایلوت میزبانی مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 طرح ورزشی روستایی در استان همدان بازنگری شد

73 طرح ورزشی روستایی در استان همدان بازنگری شد