مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-23اقتصادي

تولید داروی مقابله با التهابات کرونا در البرز


رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: داروی تحت عنوان توسیلیزومب در یک شرکت دارویی البرزی تولید شده است که به مقابله با التهابات کرونایی می پردازد و با تأیید وزارت بهداشت با قیمت پایین تر از مشابه خارجی به بازار خواهد آمد.

- رحیم بنامولایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: واحدهای تولیدی استان البرز همواره سعی داشتند با غلبه با شرایط تحریمی اقدامات خود را با هدف توسعه تولیدات اجرایی کنند.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز بیان کرد: همچنین شیوع کرونا و آسیب های جالی و مالی این ویروس منحوس که سراسر دنیا را درگیر کرده است، کمک کرد تا شرکت های دارویی استان البرز که سهم بالایی در تولید مایحتاج تولیدات کشور دارند در این زمینه تحقیقات خود را آغاز کنند.

بنامولایی با اشاره به شعار سال تحت عنوان جهش تولید ، ادامه داد: دانشمندان یک شرکت دارویی در این شرایط سخت موفق به تولید داروی توسیلیزومب شدند که به مقابله با التهاب داروی کرونا می پردازد.

وی با بیان اینکه مطالعه در رابطه با این دارو به سرانجام رسیده است، اضافه کرد: فاز بالینی مطالعات به اتمام رسیده است و در حال حاضر در انتظار تأییدیه وزارت بهداشت است تا هر چه سریعتر تولید و به دست بیماران کرونایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داروی مقابله با التهابات کرونا در البرز

تولید داروی مقابله با التهابات کرونا در البرز