مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:562020-05-23دانش

آغاز ساخت پارکینگ طبقاتی دانشگاه صنعتی شریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف، سید فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شریف به تاریخچه پارکینگ اشاره کرد و گفت: - معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شریف آخرین وضعیت ساخت و بهره برداری از پارکینگ طبقاتی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه شریف، سید فرشاد فاطمی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شریف به تاریخچه پارکینگ اشاره کرد و گفت: با توجه به توافقی که سال 90 بین دانشگاه صنعتی شریف و شهرداری منطقه 2 منعقد شد قرار بود زمینی جهت احداث پارکینگ به مدت 30 سال و با گنجایش 500 خودرو به صورت اجاره در اختیار شهرداری قرار بگیرد و در قبال آن مبلغی را به دانشگاه پرداخت نماید.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: قرارداد مذکور با همان کیفیت توسط یک پیمانکار از سوی شهرداری کلید خورد و کار گودبرداری در اسفند سال 90 آغاز شد و گودی به عمق 12 متر انجام شد، اما ادامه کار به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین بودجه ازسوی شهرداری در سال بعد متوقف گردید.

وی افزود: پس از چند سال که این گود رها شده بود و در یک مقطع خاک ناشی از گودبرداری از پروژه دیگری از سوی شهرداری بخشی از گود را پر کرد و با گذشت بیش از 8 سال از شروع گودبرداری عملا گود در شرایط نا ایمن قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت پارکینگ طبقاتی دانشگاه صنعتی شریف

آغاز ساخت پارکینگ طبقاتی دانشگاه صنعتی شریف