مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-23سياسي

فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه بطلان سحر استکبار بود، گفت: پیروزی آینده که پیروی حق، عدل و منطق است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جمع پرسنل تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر، تنها یک فتح نبود بلکه بطلان و سحر استکبار را به زیر پا گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه بطلان سحر استکبار بود، بیان داشت: در دفاع مقدس تنها یک کشور یا یک صدام و حزب بعث با ما در جنگ نبود بلکه کل دنیا در خدمت صدام بودند و با انواع جنایات، صدام را حمایت می کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: دنیای استکبار همه سرمایه های خود را گذاشت تا خرمشهر را برای خود نگه دارد و موانع طبیعی، نظامی، نیروی انسانی، تسلیحاتی و غیره آن را به عنوان یک طلسم ناشکستنی تعریف می کردند اما وقتی نیروهای باایمان، انقلابی، مسلمان و مؤمن آن طلسم را شکستند، سحر استکبار را باطل و به ملت های جهان جان دوباره دادند.

عبادی ادامه داد: پس از فتح خرمشهر، شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و دشمنان در یک کشور بین طیف های مختلف و در چند کشور بین مرزها، اختلاق ایجاد می کنند و نیروهای مردمی را به وسیله خودشان خنثی و وقتی راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود

فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود