مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 01:502020-05-22سياسي

فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی اعلام موجودیت کرد


منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، از تأسیس و راه اندازی فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی با ابتکار جمعی از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم خبر داد.

- غلامحسین رضوانی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم،در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از تأسیس و راه اندازی فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی با ابتکار تعداد کثیری از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم خبر داد، و اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تأمین اجتماعی در زندگی مردم و از آنجا که نظام حمایت اجتماعی در ابعاد مختلف آن جزء حقوق بنیادین ملت در قانون اساسی بوده و گسترش چتر تأمین اجتماعی در معنای عام و جامع آن، برای همه مردم ایران به خصوص طبقات محروم، از اهداف و دغدغه های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده، لازم است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی، مجلس جدید، با آسیب شناسی گذشته، نسبت به تحول اساسی در این حوزه با هدف گسترش خدمات و کیفی سازی آن و با رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی جامعه هدف، اقدام جدی و انقلابی کند.

از این رو با مشارکت جمعی از نمایندگان منتخب با این دغدغه، اقدام به تأسیس فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی نموده تا با همفکری و عمل جهادی در حوزه تقنین و قانون گذاری، به وظایف نمایندگی خویش در این مقوله بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی اعلام موجودیت کرد

فراکسیون رفاه و تأمین اجتماعی اعلام موجودیت کرد