مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 16:052020-05-22سياسي

استیفای حقوق مردم فلسطین در تمامی احوال حائز اهمیت است


فرماندار اردبیل با بیان اینکه اقدام برای استیفای حقوق ملت فلسطین در تمامی احوال و شرایط حائز اهمیت است، گفت: هر چند راهپیمایی حضوری در این سال امکان پذیر نشد، - ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل با بیان اینکه اقدام برای استیفای حقوق ملت فلسطین در تمامی احوال و شرایط حائز اهمیت است، گفت: هر چند راهپیمایی حضوری در این سال امکان پذیر نشد، اما سخنرانی زنده مقام معظم رهبری قوت قلبی بر تمام عدالت خواهان بود .

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل در گفت و گو با ایسنا به مناسبت روز قدس با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی مملو از آموزههای مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان است، خاطرنشان کرد: ضروری است باتوجه به تکلیف مسلمانی نسبت به مظلومیت مردم فلسطین احساس مسئولیت داشته باشیم .

وی ادامه داد: همه ملتها با توجه به اصول اخلاقی و مدنی، مردم مسلمان نیز با توجه به تاکیدات دین بایستی در راستای پشتیبانی از مظلومان به پا خیزند .

امامی یگانه با بیان اینکه استکبار و صهیونیستها با در اختیار گرفتن تریبونها رسانههای مختلف در صدد پوشش اعمال ننگین خود میباشند، گفت: ملتهای مسلمان وظیفه مضاعف را در این موضوع دارند و هر فرد مسلمان با تمام ظرفیت ممکن باید در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین همت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیفای حقوق مردم فلسطین در تمامی احوال حائز اهمیت است

استیفای حقوق مردم فلسطین در تمامی احوال حائز اهمیت است