مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 14:552020-05-22سياسي

ایران اسلامی خواهان بازگرداندن قدس به صاحبان اصلی آن است


منتخب مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی خواهان بازگرداندن قدس به صاحبان اصلی آن است.

- ایران اسلامی خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی خواهان بازگرداندن "قدس" به صاحبان اصلی آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز قدس آمده است: فلسطین، پاره ی تن اسلام است امام خمینی(ره) بیش از هفتاد سال از منازعه ی مردم مسلمان در نوار غزه و سرزمین های فلسطین اشغالی با رژیم کودک کُش و نامشروع اسراییل می گذرد، رژیمی که از کشتن و آواره کردن صدها هزار مسلمان بی دفاع اِبایی ندارد.

اما آرمان و خط مشی سیاسی مسلمانان در تمامی ادوار، بر محور مقاومت بوده و خواهد بود.

مردم آزاده و مسلمان ایران، همچون سایر آزادی خواهان جهان هر ساله با تاسی از سیره ی امام خمینی رضوان الله، در روز قدس، زیاده خواهی کفار را محکوم کرده و خواهان بازگرداندن قدس به صاحبان اصلی آن هستند.

اینجانب نیز از مردم شریف و روزه دار، تقاضامندم با لبیک به فرمان رهبر محبوب مان حضرت آیت الله خامنه ای با محکوم نمودن طرحِ ننگین معامله ی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی خواهان بازگرداندن قدس به صاحبان اصلی آن است

ایران اسلامی خواهان بازگرداندن قدس به صاحبان اصلی آن است