مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-22سياسي

روز قدس جریان طوفنده و عامل نابودی اسراییل است


امام جمعه خواف با بیان اینکه روز قدس روز جهانی اسلام است، گفت: این روز یک جریان طوفنده ای است که اسراییل را نابود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، حجت الاسلام سید ذبیح الله شمسیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس روز جهانی اسلام بوده، این روز جریان طوفنده ای است که اسراییل را نابود می کند.

امام جمعه خواف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: همه بدانند در قبال رژیم صهیونیستی هیچ راهکاری غیر از جهاد، برای امت اسلامی وجود ندارد که این یک راهبرد و تاکتیک است، این ها ذاتاً متجاوزند و بر پایه زورگویی و قساوت قلب کارشان را به پیش می برند.

وی گفت: امروز وجود اسراییل ازلحاظ اسلامی، انسانی، اقتصادی، امنیتی و ازلحاظ سیاسی یک خطر بزرگ برای ملت ها و کشورهای منطقه است.

شمسیان بیان کرد: اسراییل رؤیای نیل تا فرات را داشت، اما امروز برای امنیت خود دورتادور خود را دیوار کشیده تا مورد هجوم نیروهای جهادی و حزب الله قرار نگیرد، این غده سرطانی (رژیم جعلی و کودک کش اسراییل) هرروز ضعیف تر و شکننده تر می شود و نماز را در آینده ای نزدیک در قدس اقامه می کنیم.

امام جمعه خواف افزود: این اولین روز قدسی ست که بدون حضور سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود و درست اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس جریان طوفنده و عامل نابودی اسراییل است

روز قدس جریان طوفنده و عامل نابودی اسراییل است