مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-22سياسي

برخی کشورهای اسلامی دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند


برخی از کشورها از جمله عربستان، بحرین و امارات علی رغم انتقادات وسیع جهانی، در حال عادی سازی روابط با اسراییل هستند که این روابط سازی بسیار خطرناک و تبعات و عواقب خطرناکی را بدنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه دهگلان اظهار کرد: قدس متعلق به اسلام و مسلمین است و رژیم غاصب و نامشروع اسراییل با کمک استکبار جهانی و غفلت مسلمانان این سرزمین پاک را تصرف نموده است.

به گفته امام جمعه دهگلان، وحدت بین مسلمین و کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت های جهان اسلام در قضیه فلسطین و قدس شریف می تواند در آزادسازی فلسطین نقش بسیار عظیمی را ایجاد کند.

وی اضافه کرد: برخی از کشورهای اسلامی عربی از جمله عربستان، بحرین و امارات علی رغم انتقادات وسیع جهانی، در حال عادی سازی روابط با اسراییل هستند که جای تاسف دارد و این روابط سازی که بیشتر جنبه فرهنگی دارد بسیار خطرناک و تبعات و عواقب خطرناکی را بدنبال دارد.

ماموستا محمدی ادامه داد: نظام مقدس انقلاب اسلامی پس از استقرار، مساله قدس و فلسطین را جزو اولویت های سیاست خارجی دیپلماسی خود قرار داده و هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در مملکت اسلامی ما باشکوه و نشاط بسیاری اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کشورهای اسلامی دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند

برخی کشورهای اسلامی دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند